قهوه ترک شازل با طعم شکلات ۱۰۰ گرم

165/000 تومان

قهوه ترک شازل با طعم شکلات

محصول کشور ترکیه و اورجینال

بسته بندی 100 گرمی

این قهوه فوری را فقط با مقداری آب جوش ترکیب و در هر کجا که هستید به راحتی نوش جان کنید

15 عدد در انبار

قهوه ترک شازل با طعم شکلات ۱۰۰ گرم
قهوه ترک شازل با طعم شکلات در بسته‌بندی ۱۰۰ گرمی، از محبوب‌ترین محصولات در دسته‌ی قهوه‌های ترکی به حساب می‌آید. این قهوه با دانه‌ی قهوه و هم‌چنین دانه‌ی شکلات تازه غنی شده است و به شما طعم خوش و متفاوتی از قهوه را ارائه می‌کند. قهوه ترک شازل تنها در چند دقیقه به سادگی آماده می‌شود.
از ویژگی‌های قهوه ترک شازل با طعم شکلات
طعم خوش بی‌مانند: ترکیب دانه‌هایی از قهوه اصل و شکلات تازه در این قهوه یک طعم متفاوت و بی‌نظیر برای شما به ارمغان می اورد. طعم متعادل قهوه با عطر و طعم شکلات ترکیب شده و تجربه‌ی لذت‌بخشی از نوشیدن قهوه به شما ارائه می‌دهد.
آماده‌سازی ساده و راحت: همان‌طور که می‌دانید قهوه ترک به سبک مختص به خود آماده می‌شود و شما به راحتی و با استفاده از قهوه جوش می‌توانید قهوه خود را آماده کرده و نوش جان کنید.
کیفیت بسیار بالا و مرغوب: برای قهوه ترک شازل با طعم شکلات از دانه‌های قهوه با کیفیت مرغوب و فرایند تدارک دقیق استفاده شده است.
اگر به دنبال طعمی لذیذ در قهوه‌نوشی به همراه تجربه‌ای ساده در آماده‌سازی هستید، قهوه ترک شازل با طعم شکلات انتخاب درست و مناسبی برای شماست. می‌توانید از طریق میس شوکو قهوه ترک شازل با طعم شکلات را تهیه کنید.

دسته:
بروزرسانی …
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.