قهوه اسپرسو ۲۵۰ گرمی اطلس کافی

264/000 تومان

پودر قهوه اسپرسو اطلس کافی از مواد اولیه بسیار کیفیت و با ترکیب و آسیاب 60% دان قهوه مرغوب عربیکای آفریقا و آمریکای جنوبی و 40% دان قهوه روبوستای معطر تهیه گردیده است.

این پودر مناسب برای دستگاه های برقی و خانگی(موکاپات و هند پرسو) مناسب میباشد.

این محصول دارای سیب سلامت می باشد که در حقیقت نشان و علامت سازمان غذا و دارو می باشد.

قهوه اسپرسو ۲۵۰ گرمی اطلس کافی
قهوه اسپرسو اطلس کافی به‌صورت ترکیبی از ۶۰ درصد دانه‌های آسیاب شده قهوه عربیکا آفریقا و آمریکا جنوبی و ۴۰ درصد دانه‌های قهوه روبوستا معطر تولید شده است. به همین دلیل وقتی قهوه اسپرسو خود را با دانه‌های این محصول و با استفاده از دستگاه های برقی و خانگی موکاپات یا هندپرسو عمل می آورید، متوجه طعم و عطر بی‌نظیر آن می‌شوید. آیا آماده هستید که روزتان را با انرژی چند برابری شروع کنید؟
برای خوردن یک اسپرسو غلیظ و خوش طعم باید محصولی را بخرید که دانه‌های قهوه با کیفیتی داشته باشد. دانه‌های قهوه عربیکا در کشورهای اتیوپی و کلمبیا جزو بهترین دانه‌های قهوه عربیکا هستند.

این کشورها به ترتیب در آفریقا و آمریکای جنوبی وجود دارند. علاوه بر عربیکا، روبوستا هم جزو بهترین دانه‌های قهوه برای اسپرسو به حساب می‌آید. بنابراین با خرید قهوه اسپرسو ۲۵۰ گرمی اطلس کافی، بهترین دانه‌های قهوه برای درست کردن اسپرسو را در دست دارید. بعد از سفارش این محصول، با درست کردن اسپرسو از بهترین دانه‌های قهوه و با خوردن این نوشیدنی خوش عطر و طعم، انرژی شما برای شروع روزتان چند برابر بیش‌تر از قبل می‌شود.
اگر شما هم می‌خواهید این قهوه را با بهترین کیفیت عمل آورید و طعم بی‌نظیر آن را بچشید، باید قهوه اسپرسو اصل را از برند اطلس کافی بخرید. ما در میس شوکو افتخار این را داریم که دانه‌های قهوه این برند را به‌صورت اصل در مدل‌های مختلف به مشتریان عرضه کنیم. بنابراین شما می‌توانید قهوه اسپرسو اطلس کافی را در قالب بسته‌بندی‌های ۲۵۰ گرمی از میس شوکو سفارش دهید.

دسته:
بروزرسانی …
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.